Zadzwoń do nas! 89 767 42 45 pусский

Zapytanie Ofertowe

Długołęka, 15.12.2015r.

Zapytanie Ofertowe

W związku z ubieganiem się przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak z siedzibą w Długołęce 10, (11-100) Lidzbark Warmiński o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję”– etap I, zapraszamy do składania Ofert w odpowiedzi na przedmiotowe ZAPYTANIE OFERTOWE na „Nowoczesne wzornictwo w Przedsiębiorstwie Produkcyjno – Handlowym „OLEX” Grzegorz Olejniczak szansą na innowacyjny rozwój”.

  1. Dane Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak

Długołęka 10
11-100 Lidzbark Warmiński
tel. 532 840 665

e-mail: pph.olex@o2.pl

 

  1. Szczegóły dotyczące zamówienia – opis przedmiotu zamówienia

 

W związku z ubieganiem się przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak o dofinansowanie projektu pt. „Nowoczesne wzornictwo w Przedsiębiorstwie Produkcyjno – Handlowym „OLEX” Grzegorz Olejniczak szansą na innowacyjny rozwój” w ramach Programu Operacyjnego POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I, ogłaszamy ZAPYTANIE OFERTOWE na: Przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej w zakresie przedmiotu działalności Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. Wykonanie audytu wzorniczego, który obejmuje:
  • analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem będzie strategia wzornicza. Audyt będzie obejmował m.in.: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
  • analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
  • analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego.
  1. Wykonanie strategii wzorniczej – raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego zawierającego następujące elementy:
  • ogólną charakterystykę Zamawiającego zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
  • opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, analizę konkurencji, opis trendów rynkowych;
  • określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
  • ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
  • zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
  • rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.

 

Kod CPV usługi : 79212000 – usługi audytu .

 

Przedmiot działalności zamawiającego obejmuje obszary:

  • Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych,
  • Nadruki na folii.

 

  1. Sposoby i metody pracy Wykonawcy z Zamawiającym

1) Audyt wzorniczy zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wszystkich czynności związanych z zebraniem informacji potrzebnych do sporządzenia Strategii Wzorniczej, przez pracowników Wykonawcy Audytu wzorniczego. Zakres audytu powinien być zgodny z opisem wskazanym w pkt I Przedmiot zamówienia oraz dokumentacją konkursową dla Działania 1.4 Wzór na konkurencję PO PW.

2) Analiza obszarów objętych Audytem wzorniczym przez Wykonawcę usługi.

3) Prezentacja wyników przeprowadzonego Audytu Wzorniczego na spotkaniu z Zamawiającym. Podczas spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Raport z rekomendacjami z przeprowadzonego Audytu wzorniczego w postaci Strategii Wzorniczej. Przedstawienie raportu nastąpi w formie prezentacji ustnej oraz przekazaniu dwóch egzemplarzy papierowych wydruku wraz z kopią na nośniku elektronicznym, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu na przedmiotowym spotkaniu. Przygotowanie wersji papierowej wydruku wraz z kopią na nośniku elektronicznym raportu należy do obowiązku Wykonawcy.

4) Zamawiający ma prawo do wprowadzenia uwag do treści przedstawionego Raportu Wzorniczego a Wykonawca ma obowiązek ujęcia przedmiotowych uwag w ostatecznej wersji Strategii Wzorniczej.

5) Wykonawca ma obowiązek uwzględnienia uwag PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w ostatecznej wersji Strategii Wzorniczej.

 

Specyfikacja techniczna raportu:

  1. wydruk w formie papierowej, format min. A4, spięte na trwałe w jedną całość, ilość sztuk 2
  2. nośnik elektroniczny (CD/DVD) – zakres zawartości identyczny jak w wersji papierowej.

 

 

Odbiór usługi:

Odbiór usługi pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym nastąpi na podstawie

podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym

 

  • Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

 

Termin realizacji usługi.

Realizacja usługi zostanie rozpoczęta najpóźniej w terminie jednego miesiąca (30 dni) od zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I będzie trwała maksymalnie 4 miesiące.

 

Wymagania wobec Oferenta (kryteria formalne):

  1. Oferent z chwilą złożenia oferty musi posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) tj. przeprowadził co najmniej trzy projekty w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Dokumentacją potwierdzającą doświadczenie są w szczególności referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
  2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia dysponowali co najmniej dwoma ekspertami posiadającymi doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) tj. przeprowadziły co najmniej trzy projekty w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Dokumentacją potwierdzającą doświadczenie ekspertów są w szczególności referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
  3. Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania polegające na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Nie spełnienie któregokolwiek z kryteriów formalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania.

 

 

  1. Informacje o procedurze zapytania ofertowego.

 

Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym wraz załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na adres: pph.olex@o2.pl lub złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak w Długołęce 10, 11-100 Lidzbark Warmiński w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. do godz. 16:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
  2. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
  3. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

 

  1. KRYTERIA WYBORU

 

5.1.  Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.

5.2.  Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium CENY oraz TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

CENA – waga 80% ; TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – waga 20%.

Łączna maksymalna liczba punktów z kryterium cena i termin realizacji zamówienia wynosi 100.

 

5.3. Punkty za kryterium CENA zostaną obliczone według następującego wzoru:

Cena oferty najtańszej: Cena oferty badanej x 80 = liczba punktów

 

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Maksymalna ilość punktów za Cenę: 80.

  • Punkty za kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMOWIENIA zostaną obliczone według następującego wzoru:

Najkrótszy termin realizacji zamówienia w ofertach:  Termin realizacji zamówienia w ofercie badanej x 20 = liczba punktów.

Termin realizacji zamówienia musi być wyrażony w tygodniach kalendarzowych. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów za Termin realizacji zamówienia: 20.

  • Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C + T

gdzie:

O – ocena

C – cena

T – termin realizacji zamówienia

  1. Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
  2. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielającą wszelkich wyjaśnień jest Damian Olejniczak.
  3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa uwzględniająca zapisy Załącznika Nr 2 Istotne postanowienia umowy.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania lub do modyfikacji zakresu prac lub wymagań formalnych.
  5. Lista załączników.

 

  1. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2: Istotne postanowienia umowy
  3. Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

 

Pobierz zapytanie ofertowe w wersji PDF.