Zapytanie Ofertowe
Długołęka, 15.12.2015r.
Zapytanie Ofertowe
W związku z ubieganiem się przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak z siedzibą w Długołęce 10, (11-100) Lidzbark Warmiński o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję”– etap I, zapraszamy do składania Ofert w odpowiedzi na przedmiotowe ZAPYTANIE OFERTOWE na „Nowoczesne wzornictwo w Przedsiębiorstwie Produkcyjno – Handlowym „OLEX” Grzegorz Olejniczak szansą na innowacyjny rozwój”.
- Dane Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak
Długołęka 10
11-100 Lidzbark Warmiński
tel. 532 840 665
e-mail: pph.olex@o2.pl
- Szczegóły dotyczące zamówienia – opis przedmiotu zamówienia
W związku z ubieganiem się przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak o dofinansowanie projektu pt. „Nowoczesne wzornictwo w Przedsiębiorstwie Produkcyjno – Handlowym „OLEX” Grzegorz Olejniczak szansą na innowacyjny rozwój” w ramach Programu Operacyjnego POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I, ogłaszamy ZAPYTANIE OFERTOWE na: Przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej w zakresie przedmiotu działalności Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wykonanie audytu wzorniczego, który obejmuje:
- analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem będzie strategia wzornicza. Audyt będzie obejmował m.in.: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
- analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
- analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego.
- Wykonanie strategii wzorniczej – raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego zawierającego następujące elementy:
- ogólną charakterystykę Zamawiającego zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
- opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, analizę konkurencji, opis trendów rynkowych;
- określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
- ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
- zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
- rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
Kod CPV usługi : 79212000 – usługi audytu .
Przedmiot działalności zamawiającego obejmuje obszary:
- Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych,
- Nadruki na folii.
- Sposoby i metody pracy Wykonawcy z Zamawiającym
1) Audyt wzorniczy zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wszystkich czynności związanych z zebraniem informacji potrzebnych do sporządzenia Strategii Wzorniczej, przez pracowników Wykonawcy Audytu wzorniczego. Zakres audytu powinien być zgodny z opisem wskazanym w pkt I Przedmiot zamówienia oraz dokumentacją konkursową dla Działania 1.4 Wzór na konkurencję PO PW.
2) Analiza obszarów objętych Audytem wzorniczym przez Wykonawcę usługi.
3) Prezentacja wyników przeprowadzonego Audytu Wzorniczego na spotkaniu z Zamawiającym. Podczas spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Raport z rekomendacjami z przeprowadzonego Audytu wzorniczego w postaci Strategii Wzorniczej. Przedstawienie raportu nastąpi w formie prezentacji ustnej oraz przekazaniu dwóch egzemplarzy papierowych wydruku wraz z kopią na nośniku elektronicznym, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu na przedmiotowym spotkaniu. Przygotowanie wersji papierowej wydruku wraz z kopią na nośniku elektronicznym raportu należy do obowiązku Wykonawcy.
4) Zamawiający ma prawo do wprowadzenia uwag do treści przedstawionego Raportu Wzorniczego a Wykonawca ma obowiązek ujęcia przedmiotowych uwag w ostatecznej wersji Strategii Wzorniczej.
5) Wykonawca ma obowiązek uwzględnienia uwag PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w ostatecznej wersji Strategii Wzorniczej.
Specyfikacja techniczna raportu:
- wydruk w formie papierowej, format min. A4, spięte na trwałe w jedną całość, ilość sztuk 2
- nośnik elektroniczny (CD/DVD) – zakres zawartości identyczny jak w wersji papierowej.
Odbiór usługi:
Odbiór usługi pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym nastąpi na podstawie
podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Termin realizacji usługi.
Realizacja usługi zostanie rozpoczęta najpóźniej w terminie jednego miesiąca (30 dni) od zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I będzie trwała maksymalnie 4 miesiące.
Wymagania wobec Oferenta (kryteria formalne):
- Oferent z chwilą złożenia oferty musi posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) tj. przeprowadził co najmniej trzy projekty w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Dokumentacją potwierdzającą doświadczenie są w szczególności referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia dysponowali co najmniej dwoma ekspertami posiadającymi doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) tj. przeprowadziły co najmniej trzy projekty w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Dokumentacją potwierdzającą doświadczenie ekspertów są w szczególności referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
- Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Nie spełnienie któregokolwiek z kryteriów formalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania.
- Informacje o procedurze zapytania ofertowego.
Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym wraz załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na adres: pph.olex@o2.pl lub złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OLEX” Grzegorz Olejniczak w Długołęce 10, 11-100 Lidzbark Warmiński w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. do godz. 16:00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej.
- Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
- Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
- KRYTERIA WYBORU
5.1. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.
5.2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium CENY oraz TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
CENA – waga 80% ; TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – waga 20%.
Łączna maksymalna liczba punktów z kryterium cena i termin realizacji zamówienia wynosi 100.
5.3. Punkty za kryterium CENA zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej: Cena oferty badanej x 80 = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Maksymalna ilość punktów za Cenę: 80.
- Punkty za kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMOWIENIA zostaną obliczone według następującego wzoru:
Najkrótszy termin realizacji zamówienia w ofertach: Termin realizacji zamówienia w ofercie badanej x 20 = liczba punktów.
Termin realizacji zamówienia musi być wyrażony w tygodniach kalendarzowych. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów za Termin realizacji zamówienia: 20.
- Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C + T
gdzie:
O – ocena
C – cena
T – termin realizacji zamówienia
- Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz udzielającą wszelkich wyjaśnień jest Damian Olejniczak.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa uwzględniająca zapisy Załącznika Nr 2 Istotne postanowienia umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania lub do modyfikacji zakresu prac lub wymagań formalnych.
- Lista załączników.
- Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2: Istotne postanowienia umowy
- Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.